Aquest estiu, la Biblioteca Municipal mantindrà el servei de préstec i retorn de llibres del 22 de juny i durant tot el mes de juliol, en horari de 9 h a 14 h.
Recordeu que, a causa de les obres de millora de l’equipament, la biblioteca es troba temporalment ubicada a la Sala 2 del Centre Cívic.
Us animem a continuar gaudint de la lectura durant els mesos d’estiu i a fer ús del servei de biblioteca i que descobriu els nous llibres que hi ha, tant per públic infantil, juvenil i adult.
Bon estiu i bones lectures!

